Monday, November 7, 2011

BEADWORK - אימון אישי אצל מתי גרוס

"בני אדם לעולם לא ישיגו משהו אם אינם יכולים לראות את עצמם עושים אותו" אמרה קארן פורד
אי אפשר לתאר בצורה מתומצתת ומדוייקת יותר את חווית האימון האישי שעברתי אצל מתי גרוס.


חברתי מתי גרוס היא מאמנת אישית שמתאימה לכל אחד את שיטת האימון האפקטיבית ביותר עבורו.
הלכתי למתי לפגישת ייעוץ. זאת עקב כך שמצאתי עצמי במצב בו עבדתי באינטנסיביות, מבלי להגיע למה שאהוב עלי כל כך - עיצוב תכשיטים.
אני גרפולוגית במקצועי. אין לי ברירה אלא לעבוד יומיום שעות ארוכות. אני מחוייבת ללקוחותי, שמה דגש על לוחות זמנים.
היה עלי למצוא פתרון. השאלה היתה - כיצד להתמודד בעבודתי מול לוחות זמנים צפופים מבלי לוותר על מה שנראה, לכאורה, פחות חשוב:  עיצוב ושזירה של תכשיטים.
הפגישה עם מתי, שהיתה מרתקת בפני עצמה, ארכה כשעתיים.
מתי יוצרת אווירה רגועה, חיובית. במשך הפגישה התנתקתי בכל הלחצים והשיקולים שאינם רלוונטים עבורי, מההשפעות המחלישות והמחשבות השליליות. התחברתי למה שמעצים ומחזק.
בלי רעש מיותר, סיפורי גבורה ו"צלצולים", בלי לחץ ועבודה שיווקית אינטנסיבית, בשקט ובאהבה הנחתה אותי מתי להגיע בדמיוני ובמחשבותי למקום הנכון עבורי.
ממש התרגשתי כשהבנתי מה מטרותי, מה מהווה עבורי הצלחה. הבנתי לאן מועדות פני, מה באמת חשוב לי.
מאז אותה פגישה חד פעמית ועד היום - בלי להתאמץ, התחלתי במסע של שינוי סדרי עדיפויות, לכוון החזון האישי שלי שהופך מיום ליום מציאותי יותר עבורי.
השינוי מהותי. אני עובדת עדיין באינטנסיביות, עם זאת מוצאת גם את הזמן הראוי לעבודת האמנות. דפוסי חשיבה השתנו אצלי, הרגלים רעים נעלמו כמעט לגמרי, ואחרים, טובים הרבה יותר תפסו את מקומם.
יותר מכך - דברים נפלאים ומופלאים קורים. דלתות נפתחות וקונים את התכשיטים שאני עושה.


כמו שנאמר בספר של ג'ון ס' מקסוול -לחשוב  לשם שינוי, גישות של מצליחנים לחיים ולעבודה:
"אחת הסיבות לכך שאנשים אינם מגשימים את חלומותיהם נעוצה בעובדה שהם מבקשים לשנות את התוצאות הנובעות ממעשיהם בלי לשנות את אופן חשיבתם"... 


או במילים אחרות - רק כאשר משנים את החשיבה באופן הנכון הדברים מתחילים להסתדר. 
תודה מתי :-)


ניתן לתקשר עם מתי גרוס במייל mattigross@gmail.com ולקבוע פגישת היכרות. 

No comments:

Post a Comment