Monday, April 24, 2017

כמה (11) עובדות, עלי, שאולי אתם לא יודעים ובא לי לשתף


שמי מירי אגסי. הבלוג BEADWORK הוא שלי. 
הוא משנה צורה בחודשים האחרונים. בניגוד לשנים הקודמות, בהן "התנגחתי" בו לא מעט (על זה בפעם אחרת..), הפעם, הוא מביא לי שמחה ונחת. 
החלטתי, ולא בגחמה של רגע, לשתף אתכם בכמה עובדות, אישיות, אודותי. בחירת הנתונים נעשתה קצת באימפולסיביות, קצת בקלילות, ולא מעט מעומק ליבי, "מהבטן". 
אז להלן 11 עובדות שבחרתי לספר לכם, שאולי אתם לא יודעים. 
למה? כי בא לי לשתף. 

1.  נורא קל להצחיק אותי. אנשים בטוחים שהם ממש ממש מצחיקים כשהם מספרים לי בדיחה. (כמעט) כל בדיחה, גם אם היא טפשית מצחיקה אותי. 

2. שונאת לאחר, תמיד מקדימה. מוצאת את עצמי באופן קבוע מחכה במכונית, בחוץ, כדי לא להיכנס מוקדם מדי.. 

3. פעם השתתפתי בסדנת צילום. צילמנו סלפי כל יום משך כחודש. רוב התמונות שלי נראו ככה: 
Miri Agassi - Selfie


4. מתה על ספרות מתח ואימה. במיוחד של סטיבן קינג. יש לי אוסף של ספריו..



5. מכורה לסדרות. עכשיו רואה את ג'סיקה ג'ונס. מעריצה אותה. אני חושבת שבפעם הבאה, ביום בו בפייסבוק אנחנו משנים את תמונות הפרופיל שלנו לתמונה של סלב שאנחנו דומים לו - אשים את התמונה של ג'סיקה. 




6. משהו קטן אבל ממש חשוב. 
נעלים. 
לצערי, לא יכולה ללכת בנעלי עקב בגלל בעיות גב. אז מחזיקה נעלי עקב יפות בארון עליהן לפחות כיף לי להסתכל..

7. ובכלל ההנאות הגדולות עבורי הם הדברים הקטנים, היומיומיים. 
מפלי מים מדהימים וקרחונים יפיפיים אני שוכחת ברגע שחזרתי מטיול נפלא. 
מה שמפליא אותי באמת, ביומיום, אלו הדברים הקטנים. כמו למשל, הווילון המדליק שמצאתי לחדר האמבטיה שמעלה לי את מפלס מצב הרוח כל בוקר מחדש. תודו שהוא מקסים. 






8. אני אוהבת משפטים חכמים. כבר לפני המון שנים הייתה לי מחברת צהובה בה רשמתי את מה שדיבר ללבי. גם היום יש לי SKETCHBOOK, בו אני רושמת את הדברים ומציירת. 


Miri Agassi - Sketch book

כאן רשמתי כמה משפטים מרתקים של פרידה קאלו. 
תרגום חופשי: "...חשבתי שאני האדם הכי מוזר בעולם, אבל אז חשבתי שיש כל כך הרבה אנשים בעולם. מוכרחה להיות מישהי בדיוק כמוני שחשה זרה ומוזרה כמוני. הייתי מדמיינת אותה, מדמיינת שהיא אי שם חושבת וחשה בדיוק כמוני. 
טוב, אני מקווה שאם את נמצאת אי שם וקוראת את הדברים האלו ויודעת שכן, זו אמת, אני כאן ואני מוזרה בדיוק כמוך... פרידה קאלו"

I used to think I was the strangest prerson in the world but then I thought there are so many people in the world, there must be someone just like me who feels bizarre in the same ways I do. I would imagine her, and imagine that she must be out there thinking of me too. well, I hope that if you are out there and read this and know that, yes, it is true i am here, and i am just as atrange as you... FRIDA KAHLO

הציור במחברת הוא שלי. 

9. לפעמים אני חוטאת ברקמה..


Miri agassi - Embroidery 

Miri agassi - Embroidery

Miri agassi - Embroidery


10. אבל מרכז עבודתי, (חוץ מהיותי גרפולוגית) הם עיצוב ועשיית תכשיטים. זו ללא ספק אובססיה רצינית שלי. הטכניקה היא חריזה בחוט ומחט המחייבת תנועות שחוזרות על עצמן. החרוזים קטנטנים. מדובר על עבודה שאני משקיעה בה שעות על גבי שעות ללא הפסק.  


Miri Agassi - Beading

בו זמנית, ולמרות האובססיביות, לא מסוגלת לעשות את אותו התכשיט פעמיים. גם כשמחליטה לעשות תכשיט זהה לקודמו, רק במידה גדולה או קטנה יותר, אני לא מתאפקת ומשנה משהו. 




Miri Agassi - Beading
אני כותבת על העבודה שלי גם כאן.

11.  לקראת סיום - מיידעת שאני לא שולחת פוסט לאוויר (לאינטרנט) עד שאין לי "טיק", או אם תרצו "קליק" בבטן. הפוסט הזה נכתב פעמיים. בפעם הראשונה ה"קליק" סירב להופיע. אז הוספתי קצת והחסרתי קצת, ועכשיו הוא פה. אז אני משחררת את הפוסט ומפרסמת בבלוג. 
אם תרצו לקרוא עוד משהו על "קליקים" ותחושות בטן גם כאן יש משהו.


זהו בינתיים. 
שמחתי לשתף. 
ואגב, הכל נכון.. :)

ותודה ליונית צוק הנהדרת שמלווה אותי ועוד קבוצה של בלוגריות בחידוש הכתיבה כאן. היא זו שנתנה את הרעיון לפוסט הזה. 


20 comments:

  1. איזה יופי של פוסט מירי, כל כך כיף להכיר אותך קצת יותר. אני חושבת שזה ממ שפוסט חובה לכל בלוגרית כי הוא מקרב אותי אליך עוד קצת. מכל הסעיפים שלך השמחה והצניעות עולים בקנה אחד. את נהדרת (ומציירת נפלא) ועבודות היד שלך פשוט מרהיבות בעיני. נהניתי מאוד לקרא ולהכיר. תודה לך

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה לך, יונית יקרה. שמחה שנפגשו דרכנו. לומדת ממך המון וזה כיף גדול. מירי.

      Delete
  2. .פוסט מקסים מירי, מאוד אהבתי את הציור שלך והתכשיטים את מאוד כשרונית
    הכי הזדהתי עם הקטע של הסלפי, גם אני לא אוהבת לצלם את עצמי בסלפי.

    ReplyDelete
  3. הצחקת אותי ממש, פוסט קליל ומשעשע שאני בטוחה שאומר על האישיות שלך המון.
    ואת מציירת מדהים!
    נעים להכיר:)

    ReplyDelete
  4. נתת לנו הזדמנות לקפוץ ראש לתוך העובדות הכי מעניינות ומצחיקות. כיף של הכרות.

    ReplyDelete
  5. .מירי, גרמת לי לצחוק קולני ובריא! ממש אבל ממש נעים להכיר

    ReplyDelete
  6. מירי, ברוכה המצטרפת. איזו כשרונית את וכמה יצירתיות מתפרצת במבחר תחומים. נעים להכיר

    ReplyDelete
  7. ואוו! איזה פוסט נהדר. מנש היה לי כיף להציץ קצת לעולמך ולהכיר אותך יותר.

    ReplyDelete
  8. וואלה. לא ידעתי שזאת את!!!

    ReplyDelete
  9. כיף להכיר אותך קצת יותר. גם למתבגרת שלי יש SKETCHBOOK שבו היא משרבטת מילים, משפטים, מחשבות ואיורים שלה. כל פעם מחדש אני משכנעת אותה לא לתלוש את הדפים ולזרוק אלא לשמור את המחברת כמו שהיא. הולכת להראות לה את הפוסט שלך.

    ReplyDelete
  10. תודה על התגובה והשיתוף :)

    ReplyDelete
  11. מירי, את מדהימה ושובת לב וחיוך אמיתי, צחוק כל כך בריא. וצחקתי בקול רם מהסלפי במיוחד!
    ובמעבר חד, היצירות שלך, השירבוטים וכתיבת הציטוטים ומשפטים במחברת סקיצות שלך
    ניחנת בכשרון רב, מיוחד ושונה. רבות הן פנייך ותוכך. יצירותייך עם החרוזים
    כל כך יורדים לפרטים הקטנים, ניכר כי את קוראת את כל הסימנים
    ומייצרת פנינים.
    עכשיו שמחתי עולה כפליים שהגעתי לערב אצל צפי והכרתי אותך:)

    ReplyDelete