Saturday, June 26, 2010

... First step towards embroidery

I am glad to announce that my first embridered pendant is complete.
My teacher is Triz . I made it in the first lesson. I am so glad that Triz and I met. I am Triz's no.1 fan. Her work is fantastic!!
Anyway, this pendant is my first step to bead embriodery. 

אני שמחה  לבשר שהתליון הרקום הראשון שלי מוכן. טוב, הוא לא מושלם, יש עדיין הרבה מה לשפר. אני מניחה שככל שארכוש נסיון, כך גם התוצאה תיראה טוב יותר.
עשיתי אותו בשיעור אצל Triz. טריץ היא המורה החדשה שלי. הכרתי אותה דרך האינטרנט. התכשיטים שהיא עושה נהדרים. עוד לפני שהכרנו קיויתי שאוכל ללמוד אצלה.
לא ארחיב את הדיבור על הדרך בה נפגשנו. הדברים, אפשר לומר, קרו מאליהם. רק אומר שאני מאד שמחה שהמפגש הזה קרה.
התוצאה (בינתיים) לפניכם..

1 comment:

  1. it was such a pleasure meeting you! The pendant came out beautiful!!!
    Thank you for all your kind words!!!

    ReplyDelete