Monday, March 19, 2012

Wrapped, stacked & Layered Callenge


אני מתוסכלת. ..אתמול כתבתי פוסט על האתגר המקסים הזה. כתבתי, שמרתי, פרסמתי. מכיוון שאנגלית אינה שפת האם שלי ואני די "מגמגמת" בה - השקעתי בעניין יותר מחצי שעה.. אני לא צריכה לציין שלעומת העברית אותה אני כותבת במהירות רבה - האנגלית גוזלת ממני הרבה יותר זמן וגם אז, כמובן, אני לא מרוצה..
בקיצור, לאחר כמה שעות פתחתי את הבלוג באייפד, משהו לא מצא חן בעיני, ניסיתי לתקן - אבל המכשיר המתוחכם והידידותי הזה לא ממש בנוי לכתיבה בבלוגים. בקיצור - במקום לתקן מילה אחת נמחק לי הפוסט כולו, בשלמותו... הייתי שמחה לשתף אתכם אבל לא נעים לי לחזור באופן מפורט על מה שאמרתי באותו הרגע. 
אני בטוחה גם שאין צורך, כל מי שמשתמש במחשב וכותב באינטרנט מכיר את התסכול הזה.
היום קמתי בבוקר "כמו חדשה" ואני מביאה שוב את התמונות וכותבת הפעם באנגלית ממש ממש בקיצור.
ולעניין - נרשמתי לאתגר המקסים הזה. אל תשכחו להיכנס לבלוג שלי ב 21  באפריל לראות את התוצאות. ארשום כמובן גם את הכתובות של המשתתפים האחרים כדי שתוכלו לבקר בבלוגים שלהם.
אבל חשוב לא פחות - אני ממליצה להיכנס לבלוג של CHAN LUU האגדית, לראות את הווריאציות שלה לענידה של המון המון צמידים בו זמנית. 






New beading challenge: Wrapped, Stacked & Layered Challenge by Tracy Statler 




 It is all about the trend of Layered bracelets, All kinds of bracelets mixed togeather. 


A creative, easy challenge.
 I'm in!!!



No comments:

Post a Comment