Wednesday, February 8, 2017

חוזרת לעבודה וסוד הקסם היפני


דברים שכתבה מארי קונדו בספר הרוחני והמופלא - סוד הקסם היפני: 
"...כותבת את הספר הזה כי רציתי לשתף אנשים בקסם הטמון בסדר. הרגשות שאני חשה עמוק בלב כשאני שולחת לדרכם דברים שכבר מילאו את מטרתם, רגשות שמזכירים מאד את אלה שאנחנו חווים בטקסי סיום; הריגוש שאוחז אותי כשנשמע ה"קליק" הגורלי כשמשהו מוצא את מקום שאליו הוא נועד; והחוויה הטובה מכולן: האוויר הטהור והרענן שממלא חדר מרגע שאנחנו עושים בו סדר - כל הדברים האלה הם בדיוק הדברים שיכולים להפוך יום רגיל, חסר כל ייחוד, ליום שכולו ברק"..  

מומלץ, מומלץ, מומלץ !!!



קראתי את הספר, נדהמתי, "נדלקתי", והתחלתי במלאכת הסדר, 
ואכן, עשיתי זאת מנקודת המבט של "סוד הקסם היפני". 
מלאכת הסדר הפכה למרגשת. הפכתי חללים בבית לנעימים וקסומים. 
באחד מהם חזרתי לחרוז, לרקום, לעבוד: 





הכיף שלי כפול ומכופל. גם העשייה, יצירה שהיא מתגמלת ומפתחת תוך כדי עשייה, וגם החלל עצמו כל כך נעים. (יש גם מוסיקה ברקע!!). 
ושוב אני מוצאת עצמי יוצרת, שעות על גבי שעות, ממציאה מחדש כל צמיד וטבעת. מאושרת ואסירת תודה, כשמישהו מוצא את העשייה שלי מעניינת ויפה, ורוכש אותה. 
הטבעות עשויות מSEED BEADS. השיטה - PEYOTE. 





הצעה לסיומו של יום: 
אם יש לכם סבלנות תוכלו לשמוע, ללא עלות, את הספר
 "  Mary Kondo Spark Joy " כאודיו ביוטיוב: 
Marie Kondo Spark Joy Audiobook : A Master Class


3 comments:

  1. איזה כיף לך. אני מקווה להגיע למצב הזה תוך כדי השיפוץ בבית, למיין ולהפרד מכמה שיותר.

    ReplyDelete
  2. מקווה להצטרף בקרוב להיפטר מחפצים מיותרים. עד היום שום חפץ לא היה מיותר. מהו חפץ מיותר?

    ReplyDelete
  3. איזה יופי שיישמת וזה הוביל אותך ליצור.
    עדיין לא קראתי את הספר אבל נראה שבאמת היא עזרה להרבה אנשים

    ReplyDelete